Sunday 20 August 2017

Restoran Temerloh Catering


Antara menu
Past few weeks lebas cabut gigi besi di Subang Orthodontic Seksyen 13, saya terus bawak mak dan Daniel pergi lunch di sini. Dah lama mak teringin nak makan patin tempoyak tapi asyik tak berkesempatan pulak nak bawak.  Janji dari sebelum puasa sampai dah nak raya haji baru ada rezeki. Nak ke Go Bang jauh nau nasib ada kawan yang suggest tempat ni. 
Restoran ni terletak di Seksyen 15 betul betul di belakang IDCC. Boleh waze je nama restoran ni sure sampai. Kami sampai around 12 memang tengah waktu lunch pusing pusing dapat jugak parking depan kedai. Memang ramai yg datang makan.

Masuk restoran terus pilih meja dan boleh terus ambil nasi dan lauk lauk sendiri. Patin Tempoyak dijual sepotong 13MYR. Ada satu bahagian khas di mana kita perlu beratur dan ambil. Nak bungkus pon boleh. Banyak jugak lauk lauk kampung lain tapi sebab saya dan keluarga memang nak merasa patin tempoyak main dish kami memang ambik ikan saja sorang semangkuk pulak tu! Tempoyak colek pon saya ambil nak makan dengan ulam ulam. Semangkuk 2MYR memang manis. Senang cerita memang puas hati makan di sini. Tak perlu drive berejam semata mata nak makan patin tempoyak original dekat Seksyen 15 ni ada. 

Oh ya, waiter akan datang kira di meja so tak perlu kita ke cashier untuk bayar dahulu. Korang boleh tengok fcebook page PATINiers ni untuk info. Sure tak sabar nak pergi!


No comments:

Post a Comment