Tuesday 15 March 2011

BEN ASHAARI : BLOGGER IKUT NEGERI KELAHIRAN



okeh,, actually ni first time aku join segmen bebagai neh..saje nak try...so,, lets start it !!


*Sila ceritakan latar belakang anda ..
aku asal dari Puchong, Selangor. bernombor I/C 10 kat tengah-tengah means lahir pon kat Selangor lah.study dari tadika sampai sekolah menengah kat sini and now masih menetap di Puchong.


*Profesion anda sekarang ?
masih bergelar budak sekolah.peace !!


*Blog favourite anda .. kenapa ?
antara blog favourite aku adalah realiti konspirasi sebab entry die sempoi je and memang best bila baca. then blog Elia : Short & Sweet sebab dia banyak citer pasal boyfie die (khairul Fahmmi Che Mat). and blog Ben Ashaari la sebab banyak segmen and banyak tips for a new blogger.


*Blog yang anda tak suka nak masuk .. kenapa ?
stakat ni belum ada lagi blog yang aku tak suka masuk sebab aku belum discover banyak blog.


*Impian anda terhadap blog anda ..
impian aku of course nak blog aku ni jadi macam blog-blog favourite aku kat atas.




dah abis..:))













7 comments:

  1. haloooo salam satu selangor

    ReplyDelete
  2. 0rang k0lumpo datang menjengah...
    berjiran rupanye...

    ReplyDelete
  3. salam..jln2 dari segmen incik BA n folo jugak...

    jom jengok cni lak ;;;;

    http://nadiemsharmz.blogspot.com/2011/03/ben-ashaari-blogger-ikut-negeri.html

    ReplyDelete
  4. hai org puchong~ sy org Shah Alam..hehe
    jom singgah sini^^

    http://whenisaidsomething.blogspot.com/2011/03/ben-ashaari-blogger-ikut-negeri.html

    ReplyDelete
  5. slmt bknalan.
    singgah dari segmen BA.
    n terus follow kamu dayana^^

    amboi..minat fahmi ye..

    jemput baca

    sambal ketuk langkah demi langkah

    http://mamaglamdiva.blogspot.com/2011/03/samba-kotuk-omak-den-langkah-domi.html

    ReplyDelete
  6. salam perkenalan dari orang melaka...
    datang dari belog abg ben...
    jemput la singgah ye...=)

    http://geekzster.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. trime kaseh kpd sume blogger sbb sudi singgah d blog sy ni.. salam perkenalan buat semua..
    bakal singgah di blog awak sume :))

    ReplyDelete