Monday 28 March 2011

GEGAR BLOGGER BARU

yeah..da lme x menjoinkan diri kat segmen abg ben. so,, ari ni aku nak join segmen gegar blogger baru nih.. sape2 yg berminat sila tekan SINI


 

aku pilih pic ni sebab..erm,, sebab aku nak letak pic yang ni lah..ngeh2 !! actually sebab ni kan header abg ben so bila org view entry ni takyah bce trus tau yang aku tengah join segmen abg ben :p

kenapa jadi blogger ?!first jadi blogger ni sebab saje2 je.. teringin nak ada blog pastu tengok ramai lak yang ade blog aku poin join lah dua belah kaki. kat blog neh kita boleh tulis anything. it is one of the right place untuk bagi pendapat about this about that. 

blog yang wajib aku masuk everyday. mana2 blog yang aku follow pastu ade new entry aku view lah. no specific one. 

DONE !!

12 comments:

  1. salam singgah dan ziarah...
    gegar blogger baru !!!~

    ReplyDelete
  2. Nisha Singah..
    dan folow sini juga
    jgn lupe updated entrie
    nanti Nisha Dtg lagi..

    http://heandsheloves.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Salam kenal, dari blog encik ben

    ReplyDelete
  4. salam ziarah....

    suka blog ni...
    smoga terus berjaya dlm dunia blogging....

    ReplyDelete
  5. salam kenal.. saya pak aji.. dtg dari blog Hj ben..

    ReplyDelete
  6. SaLaM ZiaRaH DaRi SiS... JaLaN2 SaMBiL TiNGGaLKaN JeJaK DaRi BLoG aBG BeN... JoM MeRiaHKaN DooNia BLoG MaLaYSia!~ (^_____^)V

    ReplyDelete
  7. keep it up...dengan tekad dan semangat, tak mustahil kita akan berjaya juga dalam dunia blogger...yeah..

    ReplyDelete
  8. trime kaseh sume krn sudi singgah d blog sy ni. sy akn melawat blog kalian pula :))

    ReplyDelete
  9. salam perkenalan..sy pun blogger baru..:)
    tapi tak dapat join...:(

    harap kita dapat jadi kawan ye...:)

    ReplyDelete
  10. salam perkenalan untuk semua..

    prince:semoga kita same2 success dlm dunia blog..

    ReplyDelete