Wednesday 20 June 2012

Blank

I just feel like something wrong with me. It just something that indescribable. Something yang membuatkan aku tak selesa. Hati ? perasaan ? sakit ? ngada-ngada ? i don't have the answer. Roommate dengan member-member dah berjimba-jimba kat tasik. Joging, jalan-jalan, atau mengusha abam-abam sasa berlari dan berkayak dengan penuh kehenseman mungkin, oshhh,, terasa rugi tak dapat melaksanakan aktiviti menyihatkan mata tu dengan rakan-rakan seperjuangan. Bukan ngada-ngada taknak follow atau mintak dipujuk untuk ikut beriadah sekali tapi aku just blank sambil menghadap lappy yang terdapat tab facebook, twitter, youtube dan blog. ohh, tak dilupakan google translate yang sangat membantu. ye ye, English aku tak perfect macam kamu. turut memerlukan bantuan kadang-kadang dari pakcik translate yang bahasa bakunya tahap dewa tuh. i don't know, aku nak buat tu buat ni, but at the same time aku rasa aku tak layak buat apa-apa. what's wrong with me man. just now in the class i was so excited nak pegi recruitment for Convo Fair. but now, my heart says 'jangan ngada-ngada nak pergi'. 

Don't say that my 'old disease' is coming back. it's hard to go through it and i don't want it to happen again :(

No comments:

Post a Comment